poniedziałek, 4 lutego 2013

79. The Versatile Blogger

     Spotkała mnie wczoraj niemała niespodzianka. Otrzymałam nominację (nagrodę?) do The Versatile Blogger. Przyznam szczerze, że w momencie prób poprawy samopoczucia jest ona naprawdę miłym dodatkiem :)
   Każdy nominowany blogger powinien:
- podziękować nominującemu na jego blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie

                  

- ujawnić 7 faktów dotyczących samych siebie. 

Oto one:
1. Jestem niepoprawną melomanką z przewagą Goyi i Tori Amos :)
2. Moim największym kompleksem jest fakt, że nie umiem pływać, ale nie mam zamiaru z nim żyć zawsze ;)
3. Mam straszną słabość do czekolady :P
4. Moje namiętne kupowanie kolczyków można już nazwać kolekcjonowaniem ;) I co najważniejsze ! Im większe i bardziej kolorowe lub unikatowe tym lepiej :)
5. Mam szynszylę, która niestety nie da się wytresować jak pies, ale co najmniej tyle samo rozumie ;)
6. Układanie puzzli to moja słabość z dzieciństwa, która pozostała mi do dziś :)
7. Jestem zapaloną podróżniczką i wzorową turystką, która za rok planuje wypad do Włoch :)

                                                        -nominować 10 blogów; ja zrobię mały wyjątek ;)

2. Maggie
3. ViRdu
5. Baśka
8. Ana
9. DD

            -poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów (przed chwilą to uczyniłam :) )

Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieję, że nie potraktujecie tych nagród (nominacji) jako irytującego łańcuszka tylko docenicie fakt, że cieszy mnie wasza obecność i szczerze w ten urozmaicony sposób za nią dziękuję :)

Ps. O dziwo (bo naprawdę byłam pewna, że będzie całkiem na odwrót) Włóczykij już wczoraj do mnie dzwonił- dwa razy, a potem napisał sms-a z zapytaniem, czy jestem zła. Przynajmniej ma świadomość tego, że spieprzył sprawę. Oczywiście zrobiłam tak jak zapowiedziałam- nie odebrałam i nie odpisałam. Nie jest mi łatwo, ale chcę być konsekwentna. Nie mam zamiaru się do niego odezwać i na chwilę obecną sprawa jest dla mnie zamknięta. Zresztą nawet już za bardzo mi się nie chce rozwodzić na ten temat, bo po prostu już mi się to zbrzydło..

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za to wyróżnienie ;-) A co do Włóczykija, pewnie masz rację, że olewasz, ale ... o co tak naprawdę mu chodzi ??? Ja też lubię puzzle, ale nigdy nie miałam wsparcia znajomych, dlatego układałam głównie te dziecięce (z dziećmi). I tak naprawdę poza szynszylą, sporo nas łączy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Babo :)
    Bardzo mi miło, że swoją nominacją zrobiłam Ci aż taką niespodziankę. Przyznam, że aby znaleźć interesujące blogi i poważnie podejść do tematu spędziłam przy kompie pół dnia. Podoba mi się Twój blog i stąd jego adres na mojej liście. Mam nadzieję, że będziesz częściej wpadać do mnie z wizytą. Nie wiem tylko, czy w poście nie powinnaś zaznaczyć od kogo dostałaś nominację, ja to u siebie uwzględniłam podając w poście adres nominującego, podobnie jak to było na jego stronie. Ale może to nie jest konieczne, nie mam pewności.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://czarownica-z-bagien.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ dziękuję bardzo :)
    Ja nie przekażę tego dalej. Nie umiałabym wybrać :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za wyróznienie, sprawiło mi sporą przyjemność. Teraz sama się muszę pozastanawiać...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki Babko za wyróżnienie. Za każdym razem sobie powtarzam, że nie bawię się w blogowe zabawy,ale wciąż nikomu nie potrafię odmówić i biorę w tym udział :-) Miło mi się zrobiło.

    Jestem z Ciebie dumna. Ćwiczysz asertywność i konsekwentność. Tak trzymaj! ;*

    Ps. Możesz wyłączyć weryfikację obrazkową? Byłoby łatwiej. I szybciej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje :) Zabieram się za pisanie :)

    OdpowiedzUsuń