sobota, 15 grudnia 2012

67. nagroda

   
...nagroda przyznana przez DD. Dziękuję:)
     A oto moje nominacje:
Infatuation- junkie za to, że była pierwsza i, co za tym idzie, zawsze będzie najważniejsza :)
Ana za to, że pamięta i zawsze służy dobrym słowem
Maggie za szczerość i cenne rady
Ola za niesamowite ciepło i przyjaźń
Baśka za obecność i chęć życia
Mouse za talent do opisywania życia i wolę walki
Natthimlen za muzykę, energię i za to, że mnie znalazła :)
Zasady zabawy:

Nominować blogi, które według mnie zasługują na wyróżnienie.
Poinformować blogerów, o tym, że są nominowani.
Podziękować blogerowi, który mnie nominował.
Dołączyć nagrodę na swoim blogu.

Ps. Nie mam zielonego pojęcia, jak to się stało, alee.... poznałam kogoś :) Na razie tylko wspomnę, bo nie chcę zapeszać, ale też nie mogłam się powstrzymać, by się nie wygadać ;)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że moje słowa mogą się na coś komuś przydać :-) I dziękuję, że doceniasz moją szczerość. W dzisiejszych czasach, odbierana jest często za brak wychowania...

    Dziękować;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci bardzo, to miło, że tak myślisz. Pozdrawiam cieplutko i miłej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Kochana:)
    jednak ja się najbardziej cieszę, że kogoś poznałaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, niech to będzie TEN!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wyróżnienie:)))) Cieszę że 'ruszyło', 3mam kciuki za Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń